Skrevet av Emne: Skeptikerpub i Bergen?  (Lest 38850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Cfager

Sv: Skeptikerpub i Bergen?
« Svar #45 på: 31. mars 2011, 16:39:19 »
Kan ikke vi få laget en "Skeptikertreff i Bergen" side på facebook? Dersom alle interesserte har Facebook da.. enklere å invitere osv, da det kan sendes meldinger fra facebooksiden til medlemmene. Og selvsagt annonsere for skeptiker treff, for bergenske skeptikere som ikke leser denne tråden :)

En side tilsvarende "Skeptikere på puben Oslo"
« Siste redigering: 31. mars 2011, 16:41:03 av Cfager »

Utlogget vidarlo

« Svar #46 på: 31. mars 2011, 19:20:25 »
Er definitivt med på et sosialt treff i Bergen, gitt at eg befinner meg i byen når det skjer :)

Utlogget Mona

• Master Zombie
« Svar #47 på: 31. mars 2011, 20:16:41 »
Dere kan jo også annonsere på Skepsis Norges facebookside, så får vi dratt litt flere dit i samme slengen ;)
Bare send meg en PM, eller kontakt en av de andre admin på Facebook, så skal vi få ordnet det :)
Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?
-Douglas Adams

"Imponerende. Du har altså utført en randomisert dobbeltblindet studie på ditt eget kontor?" - Atle Klovning

Skepsis - fordi vi bryr oss!

Utlogget Cfager

« Svar #48 på: 01. april 2011, 10:28:38 »
Ser ut som det kan bli ett treff :) Allerede vært i dialog med 3-4 stykker som vil delta. Ene foreslår Logen, vet ikke om noen andre har gode forslag? Bør være ett sted vi kan snakke uten å måtte anstrenge oss for å overdøve musikk da :) Legger vi det til en ukedag feks, så går det jo an å være på contrabar eller logen feks? Er fint der i ukedagene :)

Regner uansett ikke med at målet er å bli sørpe full, men heller bare nippe til ett glass øl, knaske chilinøtter og snakke fast og løst :)

Så, bare for å komme med ett forslag:

Contrabar/Logen (hva foretrekker folk) den 20. april fra 18:00 og utover?

Mitt forslag, åpen for endringer :)

Utlogget Håvar

• Regionkontakter
  • *
    • Håvar Skaugen
« Svar #49 på: 04. april 2011, 09:33:35 »
Jeg blir gjerne med, men 20. april er jo midt i påskeferien og jeg er utenbys. Onsdag er en dog en fin dag. Hva med 27. april? Logen er flott.

Red.: Fjernet unødvendig sitering av hele forrige innlegg. Les punkt 4.6 i reglementet!
Vennlig hilsen Kampanjen mot altfor lange og altfor mange sitater i Skepsisforumet!
« Siste redigering: 04. april 2011, 12:14:45 av Gnisten »
Nei. Ingen 'd' på slutten av navnet.

Utlogget Cfager

« Svar #50 på: 04. april 2011, 10:16:42 »
Jeg blir gjerne med, men 20. april er jo midt i påskeferien og jeg er utenbys. Onsdag er en dog en fin dag. Hva med 27. april? Logen er flott.

Ja selvsagt, det krasjer sikkert for mange :)

27. april da :)

Altså: Skeptikertreff på Logen onsdag 27. April fra 18:00 og utover.

Vet ikke om vi bør reservere bord, det er vel sikkert ett bord ledig.. men kan jo ringe inn og reservere ett, så er det gjort :)

Så om du bekrefter dette, og vi vet at det i alle fall blir to stykker, så reserverer jeg bord, og ber skepsis publisere hendelsen :)

Utlogget Håvar

• Regionkontakter
  • *
    • Håvar Skaugen
« Svar #51 på: 05. april 2011, 09:11:13 »
OK, da sier vi det. Håper det passer for mange.
Nei. Ingen 'd' på slutten av navnet.

Utlogget Cfager

« Svar #52 på: 05. april 2011, 09:56:03 »
Da har jeg bedt Mona (som jeg har vært i dialog med på PM) annonsere treffet :) Snakket med Logen, og vi trengte ikke reservere bord på en onsdag.

Så da er det bare å spre budskapet :)

Altså: Skeptikertreff på Logen onsdag 27. April fra 18:00 og utover.

Utlogget Mona

• Master Zombie
« Svar #53 på: 05. april 2011, 11:18:13 »
Og det er annonsert i de riktige kanaler ;)
Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?
-Douglas Adams

"Imponerende. Du har altså utført en randomisert dobbeltblindet studie på ditt eget kontor?" - Atle Klovning

Skepsis - fordi vi bryr oss!

Utlogget MAC-hiavelli

« Svar #54 på: 05. april 2011, 22:45:37 »
Tør jeg foreslå Huset, gamle Rica, i Vestre Torvgate?
Et svært utvalg av øl, egne priser for stamgjester samt lite fotball og musikk.

Edit: Sluvete tegnsetting.

Utlogget Cfager

« Svar #55 på: 06. april 2011, 10:24:36 »
Nå har vi allerede publisert hendelsen på Logen, så blir litt rot å bytte om :) Men vi kan jo ta det neste gang :) PS, som en liten morsomhet, da jeg fikk svar fra Logen på at det bare var å komme (trengte ikke bestille bord) skrev de følgende:

Sitat
Hei, det går fint. Det er bare å komme, dere trenger ikke reservasjon i det tidsrommet. Fint navn på treffet.

:) Jeg skrev at de måtte reservere under "skeptikertreff" hvis det var nødvendig å reservere. Vi er altså velkommen til Logen :)

Red.: Fjernet unødvendig sitering av hele forrige innlegg. Les punkt 4.6 i reglementet!
Vennlig hilsen Kampanjen mot altfor lange og altfor mange sitater i Skepsisforumet!
« Siste redigering: 06. april 2011, 14:41:31 av Gnisten »

Utlogget Cfager

« Svar #56 på: 26. april 2011, 09:09:56 »
Hei igjen :)

Jeg skriver ut ett A4 ark med følgende sitat:

Sitat
Extraordinary claims require extraordinary evidence. - Carl Sagan

Legger dette synlig på bordet så alle vet hvor de skal sette seg ned. Forstår at det kan være litt flaut å gå rundt på bordene og spørre "ehh, er dere skeptiske?" ;)

Utlogget eirik

« Svar #57 på: 26. april 2011, 11:16:12 »
Kan ikke komme denne gangen :(

Utlogget Arman

• Administrator
  • Ingen gud, ingen herre, alt for kjærligheten
« Svar #58 på: 26. april 2011, 16:26:00 »
Hei igjen :)

Jeg skriver ut ett A4 ark med følgende sitat:

Sitat
Extraordinary claims require extraordinary evidence. - Carl Sagan

Legger dette synlig på bordet så alle vet hvor de skal sette seg ned. Forstår at det kan være litt flaut å gå rundt på bordene og spørre "ehh, er dere skeptiske?" ;)
Ikke glem en G i det ene hjørnet, Illuminati-øye i det andre, "Heia Bush!"-merke i det tredje og bilde av Jonas Gahr Støre med piratlapp over øyet i det fjerde. Da burde alle de propre symbolene være på plass... ;) :p
I've spent a lot of my life among people brighter than myself. Larry Niven
===
Nei, ingen 'i' i nicket, heller ingen 'd'.
Streng Administrator Grei Administrator

Utlogget Kim

« Svar #59 på: 27. april 2011, 12:36:23 »
Skulle gjerne ha vært der på en sånn fin dag som idag, men blir overtid på meg idag dessverre.